Babysalmesang

Tag din baby med til babysalmesang og nyd en fredfyldt time om ugen i kirkens smukke rum med nærvær, glæde, leg og musik.

Vi synger og bevæger os sammen med børnene og leger salmer, sange og remser ind. Du får inspiration til at synge og bevæge dig sammen med din baby derhjemme og dit barns sanser stimuleres gennem gestik, enkle rekvisitter, bevægelse og sang.

Det kræver ingen forudsætninger at deltage.

For dit barn er din stemme den dejligste i verden.

Vi glæder os til at se dig og alle er velkomne med babyer på ca. 2 ½ - 10 måneder.

Dyssegårdskirken tilbyder et forløb på 8 gange og alle babyer får ”Min første salmebog” - pris 150. kr. Du er også velkommen til at komme til en prøvetime.

Vi afrunder forløbet med en lille babygudstjeneste på børnenes præmisser.

Efter salmesangen er der kaffe/te og mulighed for udveksling for dem, som har tid og lyst.

For yderligere information og tilmelding kontakt Børn og ungemedarbejder Julie Wolf Seidelin tlf. 20 14 57 16 eller dyssegaardskirken@live.dk

(Foto: Vartan Epremian)

19 apr

Friday 19. april kl. 10:00 - 11:00