Lån af lokaler

Der er mulighed for at afholde reception i sognegården efter begravelse, dåb eller bryllup i Dyssegårdskirken. Kordegnen kan oplyse, om det kan lade sig gøre den ønskede dag. I bekræftende fald aftales det videre praktiske forløb med kirketjeneren.

Det praktiske

Receptionen foregår i et af sognegårdens lokaler. I det største er der plads til 70 gæster. Varigheden er på maksimum 3 timer og afslutningstidspunktet er senest kl. 19.00.

Brugeren placerer borde og stole efter eget ønske og dækker borde. I weekenderne kan placeringen af borde og stole foregå efter kl. 17. På hverdage foregår det inden den kirkelige handling. Efter receptionen sætter brugeren stole og borde på plads igen.

Brugeren medbringer selv mad og drikkevarer, kaffe, te, sukker, fløde, lys, blomster, duge og servietter. Det er muligt at låne fade dagen i forvejen, så maden kan anrettes herpå. Der kan varmes mad i køkkenet, men ikke tilberedes mad forud for receptionen. Brugeren laver selv kaffe og te, samt vasker op og gør rent efter receptionen.

Brugeren mødes med kirketjeneren inden arrangementet og instrueres i, hvordan opvaskemaskine og kaffemaskine fungerer samt i rengøringen efter arrangementet.

Pris og depositum

Prisen for brug af sognegården er 800 kr. Der fremsendes en regning fra kirkekontoret efter receptionen.

Brugeren betaler et depositum på 1000 kr., som tilbagebetales, når den udleverede nøgle til sognegården tilbageleveres. Manglende rengøring og oprydning fratrækkes depositum til at dække udgifter til rengøring.

Nyhedsbrev

Tilmeld dig hvis du vil modtage
vores nyhedsbrev.

Sociale links