Menighedsplejens eftermiddagsmøder

Menighedsplejen i Dyssegårdskirken inviterer til eftermiddagsmøder for alle interesserede. Vi begynder i kirken med en andagt og forsætter i sognegården med kaffe/te og samvær omkring et foredrag eller lignende. Det er gratis at deltage - kaffe og kage koster 20 kroner.
Der er mulighed for at bestille kirkebil ved dagen før at kontakte kirkekontoret på 39 75 01 00.

Bestyrelsen for Menighedsplejen i Dyssegård Sogn:
Ellen Graulund, formand - Helle Kelter - Thue Petersen, sognepræst - Lilli Sohn Thomsen - Arendse Wulff-Jørgensen, kasserer og sognepræst - Grethe Nørgaard Pedersen - Alicia Dick-Engwald - Lene E. Andersen.

16 maj

Forårstur til Vartov

Menighedsplejen

Thursday 16. may kl. 09:00 - 15:00