Billede 1
Billede 2

Minikonfirmand er et tilbud til børn der går i 3. klasse på Munkegårdsskolen og Dyssegårdsskolen eller har tilknytning til Dyssegårdskirken.

Undervisningen foregår i kirken og i sognegården og vil have fokus på læring med udgangspunkt i kroppen: Bevægelse, sanser, kreative aktiviteter og lege vil være i højsædet i formidlingen af Biblens historier, kirkens ritualer og Fadervor.

Børn- og ungemedarbejderen og præsterne vil i forløbet lægge vægt på en nærværende og kreativ formidling af kristendommens budskab til børnene. Også organist Sebastian Thunbo Pedersen medvirker. Alle kan deltage uanset trosretning, og man behøver ikke at være døbt. Vi glæder os til at tage imod alle fra 3. klasse, der har tid og lyst!.

Tilbudet er gratis og ligger efter skoletid.

For yderligere information og tilmelding kontakt kirkekontoret.

Billede 3